שר האוצר תוקף את ארה"ב: "אמשיך לפעול ללא מורא"

    פנחס בן זיו No Comments on שר האוצר תוקף את ארה"ב: "אמשיך לפעול ללא מורא"

    שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיב לדיווח לפיו ממשל ביידן שקל להטיל עיצומים עליו ועל השר בן גביר, כחלק מסנקציות אותם הוא מטיל על מתנחלים: "אמשיך בעזרת השם לפעול ללא מורא לחיזוק ולפיתוח ההתיישבות היהודית בכל ארץ ישראל ולחתור לשלום בר קיימא, אם המחיר יהיה הטלת סנקציות אמריקאיות עלי – אז שיהיה"

    צילום: שלומי אמסלם לעמ
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהמשך לדיווחים מתוך הבית הלבן, לפיהם הנשיא ביידן שקל בשלב מסוים לכלול גם את השרים איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' ברשימת האנשים עליהם יוטלו סנקציות, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ משיב ואומר: "קמפיין "אלימות המתנחלים" הוא שקר אנטישמי שמפיצים אויבי ישראל במטרה להכפיש את המתיישבים החלוצים ואת מפעל ההתיישבות ולפגוע בהם, ודרכם להכפיש את מדינת ישראל כולה. זהו קמפיין BDS אנטי מוסרי שהופך את הקרבן לתוקף ומתיר את דמם של המתיישבים. חבל שממשל בידן משתף עם זה פעולה בימים בהם המתיישבים משלמים מחיר דמים יקר בטובי בניהם במלחמה בעזה.

    אמשיך בעזרת השם לפעול ללא מורא לחיזוק ולפיתוח ההתיישבות היהודית בכל מרחבי ארץ ישראל ולחתור לשלום בר קיימא, שיושג רק כאשר תיגדע תקוותם של הערבים להקמת מדינה ערבית על חורבותיה של המדינה היהודית. אם המחיר יהיה הטלת סנקציות אמריקאיות עלי – אז שיהיה", אמר סמוטריץ'.

    כזכור, ביידן מתכנן לחתום בימים הקרובים על צווים נשיאותיים נגד מספר מתנחלים בגין "אלימות נגד פלסטינים", הצווים יגבילו את אותם מתנחלים מבחינה כלכלית, חופש התנועה ועוד.



    0 תגובות